Шукати в цьому блозі

суботу, 11 січня 2014 р.

Android + Windows

      Надоїло користуватись флешкою для переносу файлів з компа на планшет. Виявляєтся, для цього вже є відповідні функції в файлових менеджерах, що встановлюються на Андроїд-пристроях.

     Наприклад, у нас є три пристрої: комп'ютер із встановленою ОС Windows XP,  планшет під Android та Wi-Fi-роутер. На планшеті я користуюся файловим менеджером Astro. Додатково на Андроїд-девайсі (планшеті, телефоні) потрібно встановити модуль, який відповідає за обмін файлами, називається Astro SMB Module.

Мал.1

     Планшет та ПК повинні бути підключені до інтернету через Wi-Fi. На комп'ютері під Windows потрібно просто відкрити доступ до якоїсь папки (кажучи народною мовою - "розшарити папку"). На планшеті запускаємо Astro, потім натискаємо помаранчеву кнопку Manage my files:

Мал.2



      В новому вікні вгорі справа натискаємо іконку із зображенням комп'ютерної мережі:

Мал.3

      Потім знову справа буде така сама іконка, але з написом New або Add, після чого вибираємо пункт SMB:

Мал.4.

     Тепер найскладніша частина - внести дані мережі:

Мал.5.

Label - назва мережі, це довільне ім'я, під яким ви будете бачити з'єднання з вашим комп'ютером;

Server - внутрішня IP-адреса роутера (LAN-адреса). Зазвичай виробник встановлює стандартні ай-пі адреси (about.com):
- для роутерів Linksys - 192.168.1.1;
- для роутерів D-Link та Netgear - 192.168.0.1;
- для деяких роутерів US Robotics - 192.168.123.254;
- для деяких роутерів Belkin та SMC - 192.168.2.1.

     Якщо з'єднання немає, попробуйте останню цифру ввести в трьохзначному форматі, доповнивши її нулями, тобто замість  192.168.0.1, введіть 192.168.0.100.

     Для полів User name та Password рекомендують вводити ім'я та пароль, яке ви використовуєте для входу в Віндовс. В мене встановлене  ім'я, але не було пароля. Я пробував вводити ім'я і залишати пустим поле пароля. Але таким чином мережа не встановлювалась. Вірніше вона встановлювалась, я міг на планшеті бачити відкриті для доступу файли на комп'ютері, але не міг їх відкрити і отримував повідомлення про невірні  ім'я та пароль. Потім вичитав, в поле User name можна ввести  ім'я guest, а поле Password залишити пустим. Після цього було встановлене нормальне з'єднання.

     Інші поля можна залишити пустими. В кінці натиснути внизу кнопки Test, щоб протестувати з'єднання, та Save, щоб його зберегти. Тепер кожного разу, як потрібно буде використати файли з цього комп'ютера, достатньо буде клікнути іконку, як показано на мал. 3, та потім вибрати створене з'єднання. Єдине, що безпосередньо відкрити файли з компа неможливо, потрібно їх все таки скопіювати на планшет. Але тепер вже без посередництва флешки.

     Також можна встановити доступ з планшета до ПК з допомогою іншого файлового менеджера ES File Explorer:


     Буде навтіь набагато простіше. Адже можна задати пошук мережі автоматично, як показано на малюнку нижче - Network -> LAN -> Scan:


     При спробі відкрити файл з комп'ютера, ви зможете це зробити. Але спочатку програма все рівно скопіює файл на планшет в тимчасову папку. Чи буде його видалено після закриття програми, чи перезавантаження планшета - ще не перевіряв.

3 коментарі:

  1. Мені найбільш зручним здається ES File Explorer, окрім доступу до папок на комп'ютері він ще дозволяє працювати з "хмаровими" або "облачными" сервісами такими як Dropbox як зі звичайними папками, що є дуже зручно, і до того ж він безкоштовний.
    Доречі так само як ти описав можно підключатись до папок відкритих за допомогою Samba на комп'ютері що працює під Linux.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, схоже що ES File Explorer є зручнішим. Просто я користувався Астро, тому і почав його крутити, щоб не встановлювати зайвих програм. Напевно, прийдеться його видалити ))

      Видалити
    2. До речі, "хмари" французькою також говорять просто "nuages", "Les services en nuage" ))

      Видалити