Інші штрафи:
- проїзд на червоне світло чи на знак Arrêt - 37$;
- відсутність обов"язкових відбивачів - 37$;
- їзда по тротуару - 37$;
- їзда в напрямку протилежному руху транспорту - 37$.
Далі можливо трохи застарілі штрафи (за 2006 рік), але для загальної картини підійдуть:
- їзда вночі без передньої білої фари та заднього червоного сигналу - 15$ - 30$;
- не сидіти на сидінні, або не триматись за кермо - 15$ - 30$;
- їздити між рядами машин - 15$ - 30$;
- перевозити пасажира без наявності передбаченого для цього сидіння - 15$ - 30$;
- в групах, навіть з 2 чоловік, потрібно їхати один за одним, інакше штраф - 15$ - 30$;
- не триматися крайньої правої сторони дороги - 15$ - 30$;
- при наявності велосипедної доріжки потрібно її використовувати, інакше штраф - 15$ - 30$;
- змінювати, витирати, знімати серійний номер велосипеда - 30$ - 60$;
- триматись за електровелосипед під час руху - 30$ - 60$;
- їхати на електровелосипеді особам молодшим 18 років без наявності прав на водіння мопедом - 100$ - 200$;
- їхати без каски на електровелосипеді - 100$ - 200$;
- їхати на електровелосипеді, що не відповідає вимогам Закону про автомобільну безпеку та Кодексу дорожної безпеки - 100$ - 200$.
Наявність таких штрафів змушує до самодисципліни. Хоча іноді все рівно порушуєш, особливо на знак Arrêt, перед яким обов"язково потрібно призупинитись.
Але робиш це дуже обережно, роздивляючись, чи нема де поблизу поліцейської машини чи мотоцикла. А їздять вони дуже часто. Ще додам, що носити каску (un casque protecteur) на голові необов"язково і за це не штрафують. Але більшість велосипедистів її все таки одягає. Обов"язковими є наявнясть відбивачів - попереду білих і позаду помаранчевих або червоних. А також вночі потрібно вмикати білу фару попереду і червоні вогні позаду. За їх відсутність можуть поштрафувати.
Останні три штрафи з списку наведеного вище, стосуються водіїв електровелосипедів. Електровелосипед (la bicyclette assistée, le vélo assisté, або le vélo électrique, vélo à assistance électrique ou V.A.E., le cycle à pédalage assisté) - це ще не мопед, але вже і не велосипед. Він оснащений електродвигуном (un moteur électrique) потужністю до 500 Ват, а також повинен обов"язково мати педалі (des pédales). На відміну від користувачів звичайних велосипедів, водії електровелосипедів обов"язково повинні вдягати каску, та не можуть їхати по відведеним велодоріжкам. Вони повинні їхати тільки по автодорозі. Також водієві повинно бути більше 14 років, а якщо йому менше 18 років, то він повинен володіти одними з водійських посвідчень:
- на водіння мопеда (un cyclomoteur), клас 6D;
- випробувальні права (le permis probatoire), або водійські права для класів 6A, 6B чи 6C;
- випробувальні права, або водійські права для класу 5;
- випробувальні права, або водійські права для класів 4B чи 4C.
З навчальними правами забороняється їздити на електровелосипеді (www.arrondissement.com).
Електровелосипеди можуть бути схожі на звичайні велосипеди, або і на скутери. Але у них обов"язково повинні бути педалі (www.mto.gov.on.ca):
Обережність, обережність і ще раз обереженість!!!
ВідповістиВидалитиНе зрозумів, що таке електровелосипед? Це аналог мопеду, але на електричному двигуні?
Звідки така детальна інформація про штрафи? Можна посилання на першоджерела? Хочу додати до свого проекту.
Про електровелосипеди дописав в пост.
ВідповістиВидалитиНаписати про штрафи наштовхнула стаття за минулий тиждень в газеті "Метро". А всі штрафи брав з книжки Guide de la route, тої по якій потрібно готуватись до здачі на водійські права. http://quebua.blogspot.ca/2012/06/guide-de-la-route.html
На 268-269 сторінках.